Thursday, January 30, 2014

JLPT 2013 eredmények

Sziasztok!

Azt hiszem nem én vagyok az egyetlen, aki tavaly december első vasárnapján részt vett a Japanese Language Proficiency Test (日本語能力試験, vagy JLPT) 2013-as felvonásán. Az eredmények ma délutántól hivatalosan is elérhetőek ezen a linken, és egészen március 31-ig fent lesznek:
https://www.jlpt-overseas.jp/onlineresults/

A lap alján a 試験の結果を見る※/See your result※ gombra kattintva tudsz bejelentkezni. A bejelentkezéshez szükséged lesz a regisztrációs számodra (a visszaküldött jelentkezési lapon rajta van), illetve az általad megadott 8 számjegyű jelszóra, enélkül nem tudod megnézni, hogyan sikerült a vizsgád.
Bár a dolog egészen egyszerű, azoknak, akik nem először csinálják meg főleg, azért biztos ami biztos leírtam. :)
Ami engem illet, sikeresen megszereztem az N4-es szintet. ^.^ 

Remélem mindenkinek sikerült az általa kitűzött szintet teljesíteni! ^^

No comments:

Post a Comment